Splošni pogoji poslovanja

1. O spletni trgovini

Spletna trgovina https://trgovina.dd-trbovlje.si je namenjena prodaji izdelkov …

S spletno trgovino https://trgovina.dd-trbovlje.si upravlja DDT – Zavod za kulturo delavski dom Trbovlje.

DDT
Zavod za kulturo delavski dom Trbovlje
Trg svobode 11a
1420 Trbovlje

Matična številka: 5052998000
Davčna številka: SI 81509561
Transakcijski račun: 
– BANKA SLOVENIJE LJUBLJANA,
IBAN SI56 0132 9603 0354 846


Telefon: 03 56 33 481
E-pošta:
info@trgovina.dd-trbovlje.si

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani https://trgovina.dd-trbovlje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta. Pogoji obravnavajo delovanje https://trgovina.dd-trbovlje.si ter poslovni odnos med https://trgovina.dd-trbovlje.si registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).
Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani https://trgovina.dd-trbovlje.si in so veljavni od ________. 

DDT si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani https://trgovina.dd-trbovlje.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


3. Ponudba v spletni trgovini

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. DDT je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.
Vsakodnevno se trudimo, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Slikovni material in grafika
Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last https://trgovina.dd-trbovlje.si ali njihovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Akcije in popusti
Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo.


4. Postopek nakupa in račun

Kupec znesek plača zavodu Zavod za kulturo delavski dom Trbovlje, skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije. Paket vsebuje tudi natisnjen račun.
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure.
Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni). 
Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan. 

Statusi nakupa
Naročilo potrjeno: 
ko kupec odda spletno naročilo, gre le to v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Blago odposlano: 
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Vračilo artiklov:
Vračilo artiklov je možno v 14. dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik. 
 
Varnost nakupa
Pri registraciji na https://trgovina.dd-trbovlje.si se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. DDT se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranil za namen nemoteno izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev.

5. Postopek registracije

Uporabnik lahko na https://trgovina.dd-trbovlje.si opravi naročilo v spletni trgovini kot prijavljen uporabnik ali kot gost. S prijavo na spletno stran si uporabnik ustvari svoj račun, preko katerega lahko ureja svoje podatke, naslove za dostavo, pregleda statuse naročil, jim sledi in ureja.
Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo s naslednjimi podatki: Ime, Priimek, Naslov, e-pošta ter telefonska številka, pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji poslovanja, ki jih potrdi in sprejme.
Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine https://trgovina.dd-trbovlje.si.
Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev poslovanja spletne strani https://trgovina.dd-trbovlje.si. Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev, ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova registracija ne bo izvedena oz. uspešna. 

6. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

7. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. V primeru, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo, ponudnik pa ne uspe popraviti podatkov na spletni strani, bo ponudnik kupca obvestil o spremembi in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

8. Reševanje sporov

DDT ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

DDT objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

9. Pravice potrošnika

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini https://trgovina.dd-trbovlje.si izveden preko Pogodbe na daljavo.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo zavod vrnil vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. DDT o tem nemudoma obvesti kupca.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti zavod, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti zavod Zavod za kulturo delavski dom Trbovlje, Trg svobode 11a, 1420 Trbovlje, Telefon: 03 56 33 481, E-pošta: info@dd-trbovlje.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Obrazec je potrošnikom na voljo na spodnji povezavi:


Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede:

  • izpolnjevanja pogodbe ali
  • sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Zavod vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V nobenem primeru zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov; vendar pa potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko zavod zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če zavod ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči zavodu ali osebi, ki jo zavod pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu, da potrošnik odstopa od pogodbe, razen če zavod ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije zavod ali če zavod predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga zavod prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

10. Odstop od pogodbe/vračilo blaga

Za vračilo izdelka/odstop od pogodbe izpolni obrazec za odstop od pogodbe. Izdelek mora biti neuporabljen in nepoškodovan. Embalaža in morebitni varnostni pečati morajo biti nepoškodovani. 


Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Potrošnik si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe na spletni strani https://trgovina.dd-trbovlje.si/. V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask,
  • nepazljivo odstranjevanje materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne.


Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti.